VTK BiH - Poziv na webinar „Upravljanje troškovima“; Zoom, 13.04.2021.
Vanjskotrgovinska komora BiH organizira jednodnevni webinar na temu „Upravljanje troškovima“, koji će se preko Zoom aplikacije/platforme održati dana 13.04.2021. godine s početkom u 09:00 sati.
U okviru edukacije biće prezentirane sljedeće teme:
Osnovna pravila za upravljanje troškovima; Kako je moguće i zašto je obavezno planiranje troškova?; Ko su nosioci mjesta troška?; Ko su odgovorna lica za troškove? Kada i kako smije nastati trošak?; Kakav je poslovni proces izrade Plana troškova i pred-odobrenja troškova?; U čemu je razlika između percepcije računovodstva i managementa u upravljanju troškovima i kako izbjeći sukobe?; Cost controlling; Potrebna struktura / analitika troškova u bruto bilansu za upravljanje troškovima; Primjeri alata za analize troškova; Akcije kao rezultat analize troškova; Ciljevi za smanjenje troškova; Higijena troškova; Poslovno izvještavanje o troškovima; Planiranje i egzekucija investicija; Proizvodne kalkulacije i upravljanje troškovima.
Program webinara sa satnicom možete pronaći ovdje.
Predavač na webinaru je gđa. Alma Nefić.
Više informacija o gđi. Nefić možete pronaći u Pozivnom pismu.
Prijava učešća se vrši popunjavanjem online prijavnog obrasca.
Krajnji rok za dostavljanje prijava je petak, 09.04.2021. godine do 16:00 sati.
Za učešće na webinaru je predviđena kotizacija u iznosu od 150,00 KM + PDV.
U cijenu kotizacije je uključeno:
- Edukacija u skladu sa nastavnim planom i programom (6 školskih sati/1 dan)
- Elektronske prezentacije/materijali
- Certifikat VTK BiH
Za sve dodatne informacije u vezi s ovom edukacijom stojimo Vam na raspolaganju putem brojeva telefona 033/566-204 i 033/566-200.